Güçlü Kalelere İhtiyacımız Var

Güçlü bir kaleye ihtiyacım var. Hepimizin var. Ve o kaleleri örmek için sağlam tuğlalara…

Önce bulamadım, baktım yıkılmış, viran olmuş. Her yere dağılmış devrin hadiseleriyle…

Ve ümidim yetişti hemen imdadıma. Ümidimle başladım kalemi yeniden inşa etmeye…

Hiç bırakmamaya söz verdim onu. Bir soluk aldım, ferahladım nihayet…

Sonra dualarım… Ölene kadar bir an bile duadan ayrı kalmamaya da söz…

Bir göz yaşı bazen, biraz inleyiş katık oldu ümidin ve duanın yanına…

Böylece yürekteki zehri akıtmak daha da kenetledi kalenin tuğlalarını.

Bazen çok zor olsa da gülümsemeyi unutmamak lazım, yanına da dostluğu alarak.

Fakat çoğu zaman yalnızlık tercihim şu karmakarışık zamanda. 

Yalnız kalıp okumak, düşünmek… Ve dua… Ve ümit… Ve bazen göz yaşı…

Hepimiz insanız ve güçlü birer kaleye ihtiyacımız var.

Bir Cevap Yazın

